اقدام مشترک کیم کارداشیان و کایلی جنر علیه اینستاگرام

0
944
کیم کارداشیان و خواهرش کایلی جنر

کایلی جنر و کیم کارداشیان در یک اقدام مشترک از اینستاگرام خواستند تا دست از تقلید از روی تیک تاک بردارد.

کیم کارداشیان و کایلی جنر، خواهران پر فالوئر اینستاگرام از شرکت متا خواستند تقلید و رقابت با تیک‌تاک را تمام کند و اینستاگرام باشد.
این دو خواهر با انتشار استوری مشابهی در اینستاگرام خود گفتند: «اینستاگرام را دوباره اینستاگرام کنید. از تلاش برای تیک‌تاک بودن دست بردارید، ما فقط می‌خواهیم عکس‌های بامزه دوستانمان را ببینم. با احترام به همه.»

کایلی جنر با بیش از ۳۶۰ میلیون فالوئر در اینستاگرام پس از کریستیانو رونالدو در رتبه دوم قرار دارد و کیم کارداشیان نیز بیش از ۳۲۶ میلیون دنبال کننده دارد.

مارک زاکربرگ، مدیر عامل شرکت مادر اینستاگرام (Meta) به سمت محتوای ویدیویی کوتاه فشار آورده است، بازاری که TikTok بر آن تسلط دارد. اما این اقدام اینستاگرام با واکنش کاربران روبرو شده است.

آدام موسری، از نفرات اصلی اینستاگرام، با انتشار یک پست ویدیویی، در پاسخ به این دو خواهر گفت: «این سرویس به اولویت‌بندی ویدیو ادامه خواهد داد. نگرانی‌ کاربران در مورد عکس‌ها و نحوه روی آوردن ما به ویدیو بی‌مورد است. اکنون، من صراحتا اعلام می‌کنم که ما به حمایت از عکس‌ها ادامه خواهیم داد، چرا که این بخشی از میراث ماست، اگر بخواهم صادق باشم باید بگویم که چه بخواهیم و چه نخواهیم، اینستاگرام به سوی ویدیو خواهد رفت.»

موسری در ویدیوی خود اصرار داشت که نسخه تمام صفحه فید اینستاگرام مانند تیک تاک آزمایشی است که تنها توسط «چند درصدی از مردم خارج از آمریکا» دیده می‌شود، و اعتراف کرد که اگر قرار باشد تا در دسترس عموم قرار گیرد، نیاز به بهبود زیادی دارد.

او گفت: «اگر به آنچه مردم در اینستاگرام به اشتراک می‌گذارند نگاه کنید، با گذشت زمان بیشتر و بیشتر به ویدیو تغییر یافته است. «اگر به آنچه مردم علاقه دارند، مصرف می‌کنند و در اینستاگرام مشاهده می‌کنند، نگاه کنید، به مرور زمان بیشتر و بیشتر به سمت ویدیو تغییر می‌کند، حتی اگر دیگر چیزی را تغییر ندهیم. بنابراین ما باید به این تغییر متمایل شویم.»

اما واکنش‌ها به ویدیوی مدیر اجرایی متا، مثبت نبود و بسیاری همچنان از این پلتفرم به دلیل تلاش‌هایش برای رقابت با TikTok انتقاد می‌کردند.

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید