تصاویر اکران خصوصی فیلم مسابقه رالی ایرانی ٢

0
885

شب گذشته اکران خصوصی فیلم مسابقه رالی ایرانی ۲ در پردیس ملت برگزار شد.

هنر دیلی: رالی ایرانی ۲ یکی از مسابقه های پرهیجان و جذاب در نمایش خانگی است که با حضور بازیگران سرشناس رقابتی جذاب را رقم می‌زدند.

 فیلم مسابقه رالی ایرانی ٢

 فیلم مسابقه رالی ایرانی ٢

 فیلم مسابقه رالی ایرانی ٢

 فیلم مسابقه رالی ایرانی ٢

 فیلم مسابقه رالی ایرانی ٢

 فیلم مسابقه رالی ایرانی ٢

رالی ایرانی ۲ مسابقه ای هیجان انگیز با حضور چهره های مطرح سینما و خواننده‌ها است که به کارگردانی آرش معیریان بعد از ۶ سال از ساخت فصل اول در لوکیشن هایی در تهران، شمال و جنوب جلوی دوربین رفت.

فصل اول رالی ایرانی در سال ۹۱ با شش قسمت و حضور سه گروه دو نفره از هنرمندان در سه لوکیشن مختلف جلوی دوربین رفت و با استقبال روبرو شد. در فصل اول مسابقه رالی ایرانی محمدرضا فروتن، سیروان خسروی، الناز شاکردوست، بهنوش بختیاری، سحر ولدبیگی و نیما فلاح به رقابت پرداختند که در نهایت زوج ولدبیگی و فلاح برنده مسابقه شدند.

حالا فصل دوم این مسابقه با حضور چهره های جدید به نمایش خانگی می‌آید.

فصل دوم این مسابقه که در ژانر رئالیتی شو و با حضور هندمندان و ورزشکاران شاخص کشور از جمله: کامبیز دیرباز، کامران تفتی، نیوشا ضیغمی، امیر عباس گلاب، فردین ناجی، ترلان پروانه، بهناز شفیعی اولین بانوی موتور ریس ایران، نیما شاهرخشاهی، سیاوش خیرابی، متین ستوده، سمیرا حسینی و با حضور بازیگر لبنانی سالی باسما با اجرای فرزاد حسنی و با حضور امیرحسین رستمی در این مسابقه هیجان انگیز حضور دارند.

عکاس: سید علیرضا کیایی، برنا

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید