لغو اکران «زهرمار»، پای یک مداح در میان است؟!

0
777
فیلم سینمایی زهرمار

در حالی که قرار بود اکران فیلم سینمایی «زهرمار» از چهارشنبه اکران شود و حتی روزشمار‌های این فیلم آغاز شده بود شورای صنفی نمایش از ثبت قرارداد این فیلم خودداری کرد.

هنوز دلیل این اتفاق اعلام نشده، اما طی روز‌های گذشته انتقاداتی نسبت به پرداختن این فیلم به زندگی یک مداح با بازی سیامک انصاری مطرح شده بود.

زهرمار فیلمی به کارگردانی جواد رضویان، تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی و نویسندگی پیمان عباسی است. این فیلم مورد توجه هیات انتخابی جشنواره فجر قرار گرفت و نخستین بار در سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر اکران شده است.

خلاصه داستان: رضا دفتردار میانسال که به تازگی به تهران نقل مکان کرده است، رهی همکلاسی سال های دور خود را می‌بیند که هنوز کینه‌ای قدیمی از او دارد. در شرایطی که رضا تلاش می‌کند از او دلجویی کند، رهی دسیسه‌ای طراحی می‌کند و رضا را در گرفتاری بزرگی اسیر می‌کند.

بازیگران: سیامک انصاری، شبنم مقدمی، شقایق فراهانی، علیرضا استادی، رضا رویگری، برزو ارجمند، حسین محب اهری، سیامک صفری

سایر عوامل: مدیرفیلمبرداری: تورج اصلانی، چهره‌پرداز: عبداله اسکندری، طراح صحنه: مهدی موسوی، طراح لباس: ثنا نوروزبیگی، تدوین: حسن حسندوست، صدابردار: محمود خرسند، صداگذار: محمود خرسند، جلوه‌های ویژه میدانی: ایمان کرمیان، جلوه‌های ویژه بصری: علیرضا قادری

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید