روایت‌های طنزگونه الهی قمشه‌ای از شبکه ۴ پخش می‌شود

0
426

«طنز آشنا» روایتی جدید از طنزهای ادبی ایران و جهان با روایت دلنشین دکتر الهی قمشه ای است که هرشب ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

به گزارش هنردیلی؛ «طنز آشنا» با انتخاب دکتر الهی قمشه‌ای، حکایت‌های آشنا از ادبیات سراسر ایران و جهان را در ایام نوروز روایت می‌کند.

«طنز آشنا» پیش درآمدی بر ادبیات و گونه‌های مختلف آن است که از امشب با بیان شیوای دکتر قمشه‌ای و از ساعت بیست دقیقه بامداد به روی آنتن می‌رود.

این سریال از اول فروردین‌ماه در دو باکس، بعد از پخش فیلم‌های سینمایی نوروزی، حوالی ساعت ۲۲:۳۰ هر شب و در قالب برنامه «روزنو روزگارنو» به عنوان ویژه برنامه نوروزی شبکه ۴ سیما پخش می‌شود.

در همین راستا اپلیکیشن انیمیشنی «طنز آشنا» هم با محتوای ادبیات فارسی و فرهنگ جهانی طراحی شده است. در این اپلیکیشن طنزها و لطیفه‌های ادبی همراه کاریکاتورها و انیمیشن‌های جذاب و موسیقی هماهنگ با فضای داستان‌ها در قالب ویدیوهای کوتاه عرضه می‌شود. دکتر حسین الهی قمشه‌ای کوشیده با بهره‌گیری از لطایف طنز آمیز ادب پارسی و ظرایفی از دیگر فرهنگ‌ها، مجموعه دلنشینی از ذوق و بینش و شادی و حکمت برای پارسی دانان و پارسی گویان فراهم آورد.

شایان ذکر است، برنامه «روزنو روزگارنو» ویژه‌برنامه نوروزی شبکه ۴ است که هر روز در ساعت‌های ۱۱ صبح، ۱۵ و ۱۷:۴۰ به صورت زنده پخش می‌شود.

مخاطبان شبکه دانایی و خردوری از امشب می‌توانند به تماشای روایت های طنزآمیز ادبیات با بیان فصیح و بلیغ استاد الهی قمشه ای بنشینند.

منبع: خبرگزاری فارس

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید