بازیگران «ریست» معرفی شدند

0
414

رضا بهبودی و سودابه بیضایی به‌عنوان بازیگران فیلم «ریست» به کارگردانی محمدرضا لطفی و تهیه‌کنندگی امیر سیدزاده انتخاب شدند.

پس از مذاکره با چند گزینه سینمایی و تئاتری در نهایت رضا بهبودی و سودابه بیضایی به عنوان بازیگران اصلی فیلم سینمایی «ریست» به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا لطفی و تهیه کنندگی امیر سیدزاده انتخاب شدند تا در روزهای آینده مقابل دوربین بروند.

این دومین همکاری رضا بهبودی با محمدرضا لطفی است که پیش از این نیز در فیلم سینمایی «روایت ناپدید شدن مریم» با نقش مرتضی حسینی این همکاری صورت گرفته بود.

«ریست» به عنوان دومین فیلم بلند محمدرضا لطفی، با فرم و شکلی متفاوت ساخته می‌شود.

در خلاصه داستان این فیلم آمده: «احساس می‌کنم دیوونه شدم… یه جورایی به تمام دوربین‌های مداربسته که دارن آدم رو کنترل می‌کنن حساسیت پیدا کردم… اونقدر توی این ماجرا غرق شدم که احساس می‌کنم پشت همه این دوربینا یه نفره…یه نفر که چهار چشمی داره منو نگاه می کنه!»

عوامل «ریست» عبارتند از نویسنده و کارگردان: محمدرضا لطفی، تهیه کننده: سید امیر سید زاده، مدیر فیلمبرداری: مجید گرجیان، طراح صحنه و لباس: افسانه صرفه جو، طراح گریم: پدرام زرگر، صدابردار: علی گراکویی، تدوین: بابک قائم، مدیر تولید: محمد سید زاده، جانشین تولید: حامد آزادی، دستیار اول کارگردان: مرجان بقایی و مشاور رسانه‌ای و مدیر روابط عمومی: میثم محمدی.

منبع: پایگاه خبری تئاتر

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید