فیلم «یه‌وا» رونمایی شد

0
443

آیین دیدار فیلم سینمایی «یه‌وا» با حضور سینماگران و چهره‌های فرهنگی و اهالی رسانه برگزار شد.

به گزارش هنر دیلی، شب گذشته (شنبه ۱۸ اسفند) آیین دیدار فیلم سینمایی «یه‌وا» به کارگردانی آناهید آباد در سینما فرهنگ برگزار شد. در رویداد برخی از چهره‌های سینمای ایران و جامعه ارامنه حضور داشتند و از آغاز اکران این فیلم در گروه هنر و تجربه استقبال کردند.

در آغاز این رویداد رسول صدرعاملی به اشاره به این نکته که آناهید آباد سالم‌ترین مسیر رسیدن به سینمای بلند و فیلم‌سازی را طی کرده است، گفت: آناهید آباد شاگرد مکتب درست بهرام بیضایی است. من فیلمش را دیده‌ام فریم به فریم فیلم او دانایی، آگاهی و درک درست از سینماست.

فرشته طائرپور نیز با اشاره به سختکوشی و تلاش آناهید آباد در سال‌های متمادی در کنار کارگردانان بزرگ سینمای ایران در مورد وضعیت اطلاع‌رسانی این دست از فیلم‌ها گفت: صداوسیما اجازه نمی‌دهد مخاطبان از انواع فیلم‌ها مطلع شوند. همه می‌گویند مخاطب سینما علاقه‌ای به دیدن این فیلم‌ها ندارد اما این در صورتی است که وقتی اکران این فیلم‌ها به مردم اطلاع‌رسانی نمی‌شوند و آنها بی‌اطلاع هستند حق دارند به تماشای این فیلم‌های نیایند. اما حتما اگر روند اطلاع‌رسانی یکسان و سالمی طی شود اتفاقا مخاطب ما علاقه‌ بیشتری به دیدن این فیلم‌ها دارد.

اکران سراسری «یه‌وا» از بیست و پنجم اسفندماه در گروه هنر و تجربه آغاز خواهد شد.

منبع: ایلنا

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید