اولین تریلر فصل هشتم سریال Game of Thrones بیش از ۸۱ میلیون بار تماشا شده است

0
477

اولین تریلر فصل هشتم سریال Game of Thrones موفق شد در اولین روز انتشارش بیش از ۸۱ میلیون بار تماشا شود.

روز سه شنبه این هفته بود که سرانجام شبکه HBO اولین تریلر فصل هشتم و پایانی سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) ٰرا منتشر کرد که در آن شاهد تصاویر بسیاری از اتفاقات فصل پایانی این سریال بسیار محبوب بودیم.

حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر فصل هشتم سریال بازی تاج و تخت رکورد شکنی کرده است. شبکه HBO اعلام کرد که اولین تریلر فصل هشتم سریال Game of Thrones در ۲۴ ساعت نخست انتشارش بیش از ۸۱ میلیون بار در تمامی پلتفرم‌ها که شامل یوتیوب، فیسبوک و توییتر می‌شود، تماشا شده است. بدین ترتیب اولین تریلر فصل پایانی این سریال توانسته است رکورد پر بیننده‌ترین تریلر یک سریال یا فیلم شبکه HBO را در اولین روز انتشار بشکند که این رکورد پیش از این به اولین تریلر فصل هفتم سریال Game of Thrones تعلق داشت که در ۲۴ ساعت نخست انتشار بیش از ۶۱ میلیون بار تماشا شده بود.

کیت هرینگتون، امیلیا کلارک، نیکولای کاستر-والدو، لینا هیدی، پیتر دینکلیج، گوئندولین کریستی، ایزاک رایت، سوفی ترنر، میسی ویلیامز، جان بردلی-وست، آلفی آلن، ایان گلن، لیام کانینگهام، کنلت هیل، روری مک‌کین، هافثور یولی‌یس پی‌یرشون، کاریس فن هاوتن و جروم فلین، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل پایانی سریال Game of Thrones حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند ۷ فصل گذشته، دیوید بنیاف و دی. بی. وایس، وظیفه ساخت فصل هشتم این سریال را نیز بر عهده داشته‌اند. فصل هشتم سریال Game of Thrones در ۶ قسمت تولید شده است.

پخش فصل هشتم و پایانی سریال Game of Thrones از تاریخ ۱۴ آوریل ۲۰۱۹ (۲۵ فروردین ۱۳۹۸) از شبکه HBO آغاز خواهد شد. در فصل پایانی سریال بازی تاج و تخت قرار است شاهد طولانی‌ترین نبرد تاریخ سریال باشیم.

منبع: زومجی

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید