انتشار راهنمای تصویری دیدن تئاتر در شهر تهران

0
431

پوشه تصویری راهنمای دیدن تئاتر در شهر تهران در ۲ بخش مجزا مخصوص تماشاگران تئاتر بزرگسال و کودک و نوجوان توسط روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی منتشر شد.

به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، راهنمای تصویری دیدن تئاتر به منظور تسهیل فرایند خرید و حضور در تماشاخانه ها برای مخاطبان و علاقمندان به تئاتر آماده شده است. این پوشه در برگیرنده اطلاعات مندرج در مجوز آثار نمایشی و صفحه سایت اینترنتی فروش بلیت نمایش است. امکان اتصال به سایت فروش، مکان یابی تماشاخانه مورد نظر و همچنین تمام اطلاعات مورد نیاز مخاطب برای یک انتخاب مناسب را در صفحه مربوط به هر نمایش دارد.

روابط عمومی این اداره کل با هدف گسترش فرهنگ تماشای تئاتر در شهر تهران این راهنمای تصویری را آماده کرده است که تا کنون سه شماره از آن منتشر شده و مقدمه ای بر یک اپلیکیشن جامع تئاتر است.

از ویژگی های دیگر این راهنما فهرست دسترسی به مشخصات نمایش با تفکیک عنوان، سالن و ساعت اجرا است که جستجوی کاربران در این پوشه تصویری را آسان کرده است.

برای مشاهده و استفاده بهتر از امکانات این راهنما که در سیستم های اندروید و آی او اس قابل دسترسی است لازم است که اپلیکیشن Adobe Acrobat Reader در گوشی های موبایل نصب شده باشد.

دسترسی به راهنمای تئاترهای بزرگسال در مهرماه و کسب اطلاع از اجراهای نمایشی ویژه کودک

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید